مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-12سياسي

اعتبار هشت هزار میلیاردی برای خط انتقال گاز دشتک به خراسان جنوبی


جهت گازرسانی از دشتک زابل به خراسان جنوبی 8 هزار میلیارد تومان در فازهای اول و دوم اعتبار گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ جواد قناعت جمعه شب در جمع مردم بخش سرداران شهرستان نهبندان با اشاره به احصای مشکلات مردم در این منطقه، از برگزاری جلسه پیرامون مسائل بخش گفت و تصریح کرد: تلاش ما حل بخش زیادی از این مشکلات و اجرای مصوبات شورای اداری امروز در بخش سرداران تا پایان دولت سیزدهم است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فضای کشور و دولت و مجلس، فضای کار و تلاش است، افزود: رییس جمهور از همان روز اول در بین مردم حضور یافت و همراه وزرا و استانداران به صورت میدانی مشکلات مردم را بررسی می کند.

قناعت با تأکید بر اینکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب ریل گذاری در دولت سیزدهم عوض شده، گفت: اگر ریل گذاری درست انجام شود و درد مردم به خوبی درک شود قطعاً آن ریل گذاری مطلوب تر است.

اشاره به اتفاقات خوب در حوزه بین المللی وی سفرها و دیدارهای مردمی مسئولین دولت سیزدهم را لذت بخش توصیف کرد و افزود: هر روز شاهد اتفاقات خوبی در حوزه بین المللی هستیم اما گروه های معاند دنبال تجزیه طلبی ایران هستند.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه جنایات گروهک کومله و دموکرات در ایران اسلامی برای تجزیه کردستان و خوزستان را یادآور شد و بیان کرد: این معاندین غافلند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار هشت هزار میلیاردی برای خط انتقال گاز دشتک به خراسان جنوبی

اعتبار هشت هزار میلیاردی برای خط انتقال گاز دشتک به خراسان جنوبی