مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-12بين الملل

یک سناتور نه چندان مشهور، نخست وزیر موقت پاکستان می شود


رهبر مخالفان دولت پاکستان امروز (شنبه ) اعلام کرد، یک سناتور کمتر شناخته شده متعلق به یکی از کم جمعیت ترین استانهای این کشور به عنوان نخست وزیر دولت موقت تا زمان برگزاری انتخابات بعدی منصوب می شود.

- رهبر مخالفان دولت پاکستان امروز (شنبه ) اعلام کرد، یک سناتور کمتر شناخته شده متعلق به یکی از کم جمعیت ترین استانهای این کشور به عنوان نخست وزیر دولت موقت تا زمان برگزاری انتخابات بعدی منصوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، راجه ریاض احمد، رهبر اپوزیسیون پاکستان بعد از نشستی با شهباز شریف، نخست وزیر در حال کناره گیری این کشور، انور الحق کاکار، سیاستمدار اهل استان بلوچستان این کشور را به عنوان نخست وزیر دولت موقت معرفی کرد.

ریاض احمد بیان کرد: ما در ابتدا توافق کردیم کسی که نخست وزیر می شود باید اهل استانهای کوچکتر باشد تا گلایه های مردم استان های کوچکتر مورد رسیدگی قرار بگیرد.

کاکار به این ترتیب رهبری دولت موقت پاکستان را بعد از آنکه شهباز شریف کناره گیری خود از نخست وزیری پیش از پایان یافتن دوره خود اعلام کرد تا زمان برگزاری انتخابات سراسری و استانی بعدی که احتمالا تا ماه نوامبر آتی برگزار می شود، به عهده خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سناتور نه چندان مشهور، نخست وزیر موقت پاکستان می شود

یک سناتور نه چندان مشهور، نخست وزیر موقت پاکستان می شود