مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-07سياسي

توهین و تحقیر ادیان نباید در پرتو آزادی بیان توجیه شود


نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی گفت: نکته حائر اهمیت این است که توهین و تحقیر ادیان، نباید و نمی تواند در پرتو آزادی بیان توجیه شود.

حادثه دردناک اخیر و سوزاندن قرآن کریم در سوئد و دانمارک که این بار با مجوز رسمی پلیس سوئد و با ادعای واهی آزادی بیان صورت گرفت، - نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی گفت: نکته حائر اهمیت این است که توهین و تحقیر ادیان، نباید و نمی تواند در پرتو آزادی بیان توجیه شود.

حادثه دردناک اخیر و سوزاندن قرآن کریم در سوئد و دانمارک که این بار با مجوز رسمی پلیس سوئد و با ادعای واهی آزادی بیان صورت گرفت، نه تنها وجدان جمعی پیروان ادیان را جریه‎دار کرد، بلکه نقض فاحش تعهدات بین المللی سوئد و منتسب به این دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرا شاوردیان -نماینده ارامنه مجلس شورای اسلامی- امروز دوشنبه (16مردادماه) در نشست تخصصی جایگاه ادیان توحیدی در اندیشه اسلام و اسناد بین المللی که در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد با بیان اینکه در قانون جمهوری اسلامی ایران و همچنین سایر قوانین حقوقی؛ اقلیت ها به رسمیت شناخته شده است، اظهار کرد: حق بر انجام مراسمات مذهبی، حق تعلیم و تربیت دینی بر اساس مذهب فرد، حق بر انجام احوال شخصیه بر اساس مذهب فرد، حق سوگند به کتاب مقدس فرد، حق داشتن احزاب و انجمن ها و همچنین داشتن ردیف بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین و تحقیر ادیان نباید در پرتو آزادی بیان توجیه شود

توهین و تحقیر ادیان نباید در پرتو آزادی بیان توجیه شود