مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-04سياسي

راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن «جهاد تبلیغ» است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اقدامات دشمن در جنگ ترکیبی و اعتقادی، گفت: جهاد تبلیغ در راستای جهاد تبیین به صورت ویژه در دستورکار تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ابراهیمیان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه کرج، ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: طبق فرامین مقام معظم رهبری نخستین وظیفه و اولویت ما حرکت در مسیر جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبلیغ به عنوان رویکرد اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلقی می شود، اضافه کرد: سال های گذشته و با گذشت زمان اقدامات خبیثانه دشمن در مسائل مختلف اعتقادی و مذهبی تشدید شده است.

ابراهیمیان گفت: بر این اساس و با هدف دفاع از امنیت کشور، ارزش های اسلامی و نیروهای نظامی با برپایی مراسم های مختلف فرهنگی و راهپیمایی های مردمی در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی فعالیت های مثمر ثمری انجام شد.

ابراهیمیان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اقدامات اثرگذار، متنوع خود و با بهره گیری از روش های نوین و نظرات نخبگان و صاحب نظران توانسته به خوبی در عرصه گرامیداشت آیین های ملی و مذهبی این سرزمین بدرخشد و این درخشش به گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن «جهاد تبلیغ» است

راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن «جهاد تبلیغ» است