مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-06سياسي

رتبه اول اردستان در حوزه اشتغال زایی در استان اصفهان


شهرستان اردستان در سطح استان اصفهان در حوزه اشتغال زایی رتبه اول را دارد و کارخانه هایی که راکد بودند اکنون شروع به کار کرده اند و این یک اتفاق خوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی طبا فرماندار اردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران و فعالان رسانه خط شکنان جبهه جهاد تبیین هستند، روزی در جبهه های جنگ افرادی به عنوان خط شکن حضور داشتند و در جنگ رسانه ای امروز نیز خبرنگاران خط شکن این جبهه و در مقابل رسانه های بیگانه قرار دارند و خبرنگاران انقلابی اردستان مصداق خط شکنان جبهه جهاد تبیین هستند.

وی افزود: خوشبختانه در شهرستان اردستان خبرنگاران به خوبی اخبار و رویدادها را انعکاس می دهند و در ایام عزای امام حسین(ع) اتفاقات خوب از عزاداری های اردستان در رسانه ها و فضای مجازی انعکاس داده شد.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مؤثر است احمدی طبا  با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مؤثر است و مقام معظم رهبری چهار عامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت انتخابات را به عنوان فرمان صادر کردند.

فرماندار اردستان یادآور شد: آغاز فرآیند انتخابات در قالب پیش ثبت نام داوطلبان از 16 مرداد ماه به صورت اینترنتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول اردستان در حوزه اشتغال زایی در استان اصفهان

رتبه اول اردستان در حوزه اشتغال زایی در استان اصفهان