مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-01اقتصادي

افزایش 170 درصدی شناسایی انشعابات غیرمجاز آب شرب در اصفهان


به منظور احقاق حقوق شهروندی و مقابله با مصارف غیرمجاز آب شرب، شناسایی و کشف انشعابات غیر مجاز در سطح استان با رشد 170 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

- حسین اکبریان، مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان کشف و قطع انشعابات غیرمجاز آب شرب را عاملی مهم در توزیع عادلانه آب دانست و اظهار داشت: شناسایی این انشعابات علاوه بر کاهش هدر رفت آب از حوادث ناخواسته بر روی شبکه توزیع پیشگیری می کند.

وی افزود: سال گذشته تیم های شناسایی انشعابات غیرمجاز آب شرب، ضمن بررسی انشعابات مشترکان، بیش از 700 فقره انشعاب آب غیر مجاز شناسایی و کشف کرد و این مهم در سال جاری نیز به شدت ادامه دارد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: به منظور احقاق حقوق شهروندی و مقابله با مصارف غیرمجاز آب شرب، شناسایی و کشف انشعابات غیر مجاز در استان 170 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

اکبریان از تشکیل ستاد شناسایی انشعابات غیر مجاز در آبفای استان خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از اختلال در شبکه آب رسانی در شهرها و روستاها، پیگیری مستمر نسبت به شناسایی انشعابات غیر مجاز به شدت در دستور کار قرار دارد چرا که با شناسایی و کشف انشعابات غیرمجاز در مصرف آب شرب بسیار صرفه جویی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 170 درصدی شناسایی انشعابات غیرمجاز آب شرب در اصفهان

افزایش 170 درصدی شناسایی انشعابات غیرمجاز آب شرب در اصفهان