مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-12سياسي

شتاب در توسعه مس سونگون با توجه به پتانسیل منطقه ضروری است


مجتمع مس سونگون در بحث توسعه به هر دلیل ممکن در سالیان گذشته خوب عمل نکرده و با توجه به پتانسیل منطقه باید دست در دست امر توسعه را جلو بیندازیم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمس پرس، این مطلب را دکتر امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران روز سه شنبه 17 مردادماه در جلسه تولید شرکت مس سونگون، عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با قدردانی از تلاش ها و فعالیت های اثربخش مجموعه، تولید و توسعه را هدف اصلی و مأموریت مهم خود در ملی مس خواند و گفت: در کنار تولید و توسعه موضوع انضباط مالی خط قرمز و از اهداف اولویت دار ما در شرکت ملی صنایع مس ایران است.

دکتر خرمی شاد با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر موضوع تولید، اشتغال و اقتصاد افزود: امروزه وظیفه اصلی و مهم ما خدمت به مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری است و از این جهت در کنار مردم شریف منطقه خواهیم بود.

وی ادامه داد: به رغم قطعی های مکرر برق در سونگون، تولید به طرز محسوسی رشد داشته و از این بابت از تمام دست اندرکاران قدردانی می کنیم و امیدواریم این روند مثبت ادامه دار باشد.

مدیرعامل شرکت ملی مس، اتحاد و همدلی را رمز موفقیت خواند و گفت: دست در دست هم، در کنار هم و با هم می توانیم از پس مشکلات برآییم و جایگاه صنعت عظیم  مس را بیش از پیش اعتلا بخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب در توسعه مس سونگون با توجه به پتانسیل منطقه ضروری است

شتاب در توسعه مس سونگون با توجه به پتانسیل منطقه ضروری است