مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-21اجتماعي

کمبود نیروی انسانی، معضل جدی آموزش و پرورش اردستان است


مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان گفت: طبق آمار دریافت شده آموزش و پرورش اردستان برای سال تحصیلی جدید حدود 61 نفر کمبود نیروی انسانی دارد که به یک معضل جدی تبدیل شده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان گفت: طبق آمار دریافت شده آموزش و پرورش اردستان برای سال تحصیلی جدید حدود 61 نفر کمبود نیروی انسانی دارد که به یک معضل جدی تبدیل شده است.

احمد خاکسار، صبح امروز(دوشنبه، 30 مرداد) در شورای آموزش و پرورش شهرستان در اداره آموزش و پرورش اردستان، اظهار کرد: پروژه های مهر امسال با شعار نسیم مهر نبوی شروع خواهد شد که مهم ترین آن ساماندهی نیروهای انسانی در مدارس خواهد بود.

وی با بیان اینکه موضوع کمبود نیروی انسانی در مدارس اردستان به عنوان یک معضل و دغدغه جدی تبدیل شده است، افزود: طبق آمار دریافت شده آموزش و پرورش اردستان برای سال تحصیلی جدید حدود 37 نفر آموزگار و 24 نفر در متوسطه اول و دوم کمبود نیروی انسانی داریم که با برنامه ریزی های صورت گرفته بخشی از این کمبود را از بازنشستگان جبران خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان با اشاره به اجرای طرح شاداب سازی و بهسازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: این طرح جهادی در مدارس شهرستان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی انسانی، معضل جدی آموزش و پرورش اردستان است

کمبود نیروی انسانی، معضل جدی آموزش و پرورش اردستان است