مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 00:202023-08-15اقتصادي

اولین نمایشگاه خارجی مناطق آزاد کشور در ایروان برگزار می شود


در شهریورماه سالجاری با مدیریت منطقه آزاد ارس، اولین نمایشگاه خارجی مناطق آزاد کشور با هدف جذب سرمایه گذار و محصولات تولیدی ارس و سایر مناطق آزاد کشور در شهر ایروان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: در شهریورماه سالجاری با مدیریت منطقه آزاد ارس، اولین نمایشگاه خارجی مناطق آزاد کشور با هدف جذب سرمایه گذار و محصولات تولیدی ارس و سایر مناطق آزاد کشور در شهر ایروان برگزار خواهد شد.

مجید کیانی سه شنبه، 24 مردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت های منطقه آزاد ارس در طول سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته که ارس را تحویل گرفتم، ابتدا وضعیت موجود ارزیابی و مشکلات نیز احصاء و دسته بندی شد و پیشنهاد شد تا راهکارهایی سریع از جنس برنامه ریزی برای وضعیت موجود اجرایی شود و برای آن نیز کارگروه های موقتی تشکیل یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به طرح جامع و بلندمدت ارس که سال ها قبل تهیه شده ولی به یک سری اصلاحات نیاز داشت، افزود: برنامه میان مدت سه ساله بر اساس طرح جامع تهیه و سیاست ها، راهبردها و برنامه ها و پروژه ها تدوین شد که در مجموع 116 پروژه بود.

بر اساس برنامه میان مدت نیز برنامه کوتاه مدت یکساله تدوین و در شهریورماه سال گذشته ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نمایشگاه خارجی مناطق آزاد کشور در ایروان برگزار می شود

اولین نمایشگاه خارجی مناطق آزاد کشور در ایروان برگزار می شود