مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 14:512023-08-03سياسي

ستاد اربعین تهران: گذرنامه موقت 5 روزه تحویل داده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محسن نایبی معاون استاندار و جانشین ستاد اربعین استان تهران در خصوص اقدامات مجموعه استانداری تهران برای پیاده روی اربعین 1402 اظهار کرد: اولین موضوعی که استانداری در ستاد مرکزی اربعین پیگیری می کند حمایت (یا معین بودن) استان ایلام برای برگزاری هرچه بهتر اربعین است که این کار در سنوات گذشته هم انجام شده است.

  وی گفت: خدمات استانداری تهران در قبال همیاری استان ایلام در بحث راه سازی، اسکان و سایر خدمات رفاهی خواهد بود که در این خصوص همکاری بسیار خوبی از جانب مجموعه معاونت فنی و عمرانی استان تهران به عنوان یکی از کمیته های ستاد اربعین در حال انجام است.

جانشین ستاد اربعین استان تهران با بیان اینکه پیگیری گذرنامه های زیارتی در قالب دفترچه 5 ساله یکی دیگر از اقدامات مورد پیگیری استانداری به علت گستردگی استان تهران است، ادامه داد: طبق هماهنگی با رییس پلیس اداره گذرنامه، زائران عزیز می توانند به صورت غیرحضوری برای دریافت گذرنامه از طریق درگاه های معرفی شده(پلیس من) اقدام نمایند که این گذرنامه موقت در حدود 5 روز تحویل می شود.

نایبی با بیان اینکه تابحال حدود 120 هزار نفر از زائران از طریق غیرحضوری گذرنامه دریافت کرده اند، بیان کرد: هزینه دریافت گذرنامه زیارتی حدوداً نصف هزینه دریافت گذرنامه است؛ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اربعین تهران: گذرنامه موقت 5 روزه تحویل داده می شود

ستاد اربعین تهران: گذرنامه موقت 5 روزه تحویل داده می شود