مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-19سياسي

یادواره شهدای خبرنگار راه کمال را به نسل جوان معرفی کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت : برگزاری برنامه هایی مانند یادواره شهدای خبرنگار استان می تواند راه کمال و حقیقت را به آیندگان و نسل جوان معرفی کند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت : برگزاری برنامه هایی مانند یادواره شهدای خبرنگار استان می تواند راه کمال و حقیقت را به آیندگان و نسل جوان معرفی کند.

آیت الله محمدرضا ناصری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با بزرگداشت مقام شهدا و تداوم راه آنها همواره توصیه ها و فرمایشات مهمی داشته اند که شایسته است این سخنان منتشر شود.

وی با این که برگزاری مراسمی مانند یادواره شهدای خبرنگار استان کار بسیار ارزشمند و کاری خدایی است، ادامه داد: این یادواره ها و مناسبت ها می تواند راه کمال و حقیقت را به آیندگان و نسل جوان معرفی کند.

امام جمعه یزد افزود: تاثیرگذاری که شهدا در بقای اسلام و حفظ انقلاب داشته اند و فضیلت کار آنها باید بازگو شود و این عظمت راه شهدا باید نشان داده شود.

وی گفت: شهدا راهی را رفتند که اولیا و اوصیا الهی توصیه کردند و شما می توانید در برنامه هایی مانند یادواره شهدای خبرنگار استان این راه و حرکت خدایی را الگوسازی کنید و این برنامه ها اثر معنوی و وضعی خود را در جامعه می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای خبرنگار راه کمال را به نسل جوان معرفی کند

یادواره شهدای خبرنگار راه کمال را به نسل جوان معرفی کند