مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-12اجتماعي

توسعه همکاری های آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی و منابع طبیعی خراسان جنوبی 


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بر توسعه همکاری های آموزشی و فرهنگی با جهاددانشگاهی تاکید کرد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بر توسعه همکاری های آموزشی و فرهنگی با جهاددانشگاهی تاکید کرد.

  علیرضا نصرآبادی، امروز شنبه 21 مرداد در دیدار با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و خبرنگاران ایسنا به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: آموزش در حوزه توسعه منابع طبیعی و همچنین پیشگیری از توسعه بیابان باید در زمره اهداف قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این راستا آمادگی همکاری با جهاددانشگاهی را برای بحث آموزش داریم و نیاز است تا مورد حمایت قرار گیرد.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی نیز با اشاره به فعالیت های آموزشی این مجموعه، بیان کرد: لازم است زمینه های فرهنگی مشترک را در رویدادهای مختلف فراهم کرد.

وی با بیان اینکه در راستای یکسان سازی رویه ها مطابق با اهداف برنامه های جهاد دانشگاهی در امر استانداردسازی فعالیت های آموزشی، دستورالعمل تخفیف شهریه دوره های آموزشی کوتاه مدت ابلاغ شده و در راستای کمک به مدیریت اقتصاد خانوار در بخش هزینه های آموزشی این اقدام را رقم زدیم، یادآور شد: همه کارکنان، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهش و فناوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی و منابع طبیعی خراسان جنوبی 

توسعه همکاری های آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی و منابع طبیعی خراسان جنوبی