مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-12اقتصادي

پلمب 10 شهربازی و مرکز تفریحی آبی غیراستاندارد در استان تهران


بازرسان استاندارد در جریان بازرسی های خود در تابستان امسال و در ادامه طرح نظارتی ضربتی تابستانه، 10 شهربازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد را در سطح استان تهران پلمب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین طاهری مدیرکل اداره استاندارد استان تهران اظهار داشت: کارشناسان استاندارد با بازرسی از بوستان های مسکن مهر و ندایی واقع در اسلامشهر، رنگین کمان و حافظ واقع در اندیشه، استاد شهریار واقع در نسیم شهر، شهدای گمنام واقع در تهرانسر و شهربازی ایما واقع در آبشار تهران، تجهیزات تفریحی فاقد گواهینامه بازرسی سالیانه معتبر در این اماکن را پلمب کردند.

وی افزود: با توجه به افزایش استفاده از مراکز تفریحی آبی در ایام گرم سال، سه مرکز تفریحی آبی جماران واقع در نیاوران، یاس واقع در شهرری و مفتح واقع در خیابان شریعتی به دلیل عدم استانداردسازی تجهیزات تفریحی آبی خود پلمب شدند.

طاهری تاکید کرد: کلیه تجهیزات تفریحی اعم از شهربازی ها، کابل راه ها و مراکز تفریحی آبی مشمول استاندارد اجباری اند و در صورت عدم اقدام مالکان و بهره برداران تجهیزات تفریحی پلمب شده برای انجام استانداردسازی و اخذ مجوز بهره برداری معتبر، پرونده آنها جهت طی مراحل قانونی به محاکم قضایی ارسال خواهد شد و این اداره کل در خصوص تأمین ایمنی و سلامت شهروندان به وظایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 10 شهربازی و مرکز تفریحی آبی غیراستاندارد در استان تهران

پلمب 10 شهربازی و مرکز تفریحی آبی غیراستاندارد در استان تهران