مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-21اقتصادي

بهره مندی 16 هزار روستا از نعمت آب شرب سالم تا پایان دولت سیزدهم


معاون جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: پیش نویس سند آبرسانی به مناطق محروم کشور در راستای برنامه ریزی و تدوین برنامه و عملکرد آتی پروژه های آبرسانی با هدف آبرسانی به روستاهای محروم مواجهه با تنش آبی شرکت ها نهایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مهدی خان احمدی در بازدید از پروژه های جهاد آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اجرای طرح های جهاد آبرسانی در کل کشور  2 فاز تعریف کردیم، در فاز اول قرار شد 10 هزار روستا را آبرسانی کنیم.

معاون جهاد آبرسانی وزارت نیرو افزود: در فاز دوم بنا شد در راستای ظرفیت هایی که وجود دارد 6 هزار روستا را در دستور کار قرار دهیم.

این مسوول ادامه داد: تاکنون بیش از 2500 روستا آبرسانی شد که این روستا بخشی از آن روستاهای مواجه با تنش و کمبود آب بوده که با اصلاح و بازسازی تاسیسات آب و بخشی دیگر روستاهای فاقد آب بوده که با اجرای تاسیسات آبرسانی تامین آب شده است.

وی بیان کرد: با استفاده از همه این ظرفیت ها و تامین مالی به موقع پروژه ها امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم 16 هزار روستا از نعمت آب شرب بهره مند شوند.

  خان احمدی ادامه داد: متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد علی رغم وجود منابع تامین آب مناسب برخی از روستاها با کمبود جدی آب مواجه هستند که لازم است اهتمام جدی برای آبرسانی به این روستاها در دستور کار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 16 هزار روستا از نعمت آب شرب سالم تا پایان دولت سیزدهم

بهره مندی 16 هزار روستا از نعمت آب شرب سالم تا پایان دولت سیزدهم