مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-09حوادث

اعدام 5 نفر در مرند آذربایجان شرقی / جرم : ربودن یک زن و تجاوز به او


روز 31 اردیبهشت ماه سال 1401 خانمی به همراه عوامل اورژانس اجتماعی به دادستانی شهرستان مرند مراجعه و اعلام کرد که توسط 5 نفر ناشناس دزدیده و به کوه های اطراف مرند برده شده و متاسفانه توسط هر 5 نفر مورد تجاوز قرار گرفته است / این 5 نفر صبح امروز به جرم تجاوز به عنف اعدام شدند.

- اعدام 5 نفر در مرند آذربایجان شرقی / جرم : ربودن یک زن و تجاوز به او روز 31 اردیبهشت ماه سال 1401 خانمی به همراه عوامل اورژانس اجتماعی به دادستانی شهرستان مرند مراجعه و اعلام کرد که توسط 5 نفر ناشناس دزدیده و به کوه های اطراف مرند برده شده و متاسفانه توسط هر 5 نفر مورد تجاوز قرار گرفته است / این 5 نفر صبح امروز به جرم تجاوز به عنف اعدام شدند.

5 نفر صبح امروز در شهر مرند آذربایجان شرقی اعدام شدند.

جرم این افراد ربودن یک زن و تجاوز به او اعلام شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، ضیا مهر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اظهار کرد: روز 31 اردیبهشت ماه سال 1401 خانمی به همراه عوامل اورژانس اجتماعی به دادستانی شهرستان مرند مراجعه و اعلام کرد که توسط 5 نفر ناشناس دزدیده و به کوه های اطراف مرند برده شده و متاسفانه توسط هر 5 نفر مورد تجاوز قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای قوه قضاییه ( میزان) وی افزود: با وصول این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، سریعا دستورات لازم از سوی دادستانی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام 5 نفر در مرند آذربایجان شرقی / جرم : ربودن یک زن و تجاوز به او

اعدام 5 نفر در مرند آذربایجان شرقی / جرم : ربودن یک زن و تجاوز به او