مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-05اجتماعي

امکانات گردشگری ساحل چارقلی در انتظار قلع و قمع


دهیار روستای «توماچلر چارقلی» با اشاره به ابلاغیه منابع طبیعی گلستان مبنی بر قلع و قمع امکانات گردشگری ساحل روستا از دادستان و استاندار استان درخواست کرد به مسأله ورود کرده و مانع از هدر رفت بیت المال شوند.

- ایسنا/گلستان دهیار روستای توماچلر چارقلی با اشاره به ابلاغیه منابع طبیعی گلستان مبنی بر قلع و قمع امکانات گردشگری ساحل روستا از دادستان و استاندار استان درخواست کرد به مسأله ورود کرده و مانع از هدر رفت بیت المال شوند.

نیرومند توماج صبح شنبه 13 مرداد ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ساحل توماچلر چارقلی تنها ساحل شنی استان گلستان با طبیعت بسیار زیبا و کم نظیر بوده و ظرفیت این را دارد که به یکی از قطب های گردشگری استان گلستان بدل شود.

وی با اشاره به اینکه ماهیگیری در دهانه گرگانرود و گله های بزرگ شتر از جاذبه های کم نظیر این روستای ترکمن نشین است، بیان کرد: به دلیل عمق کم دریا تا شعاع یک کیلومتری از ساحل توماچلر چارقلی، این ساحل زیبا را به یکی از امن ترین ساحل های دریایی بدل کرده، به طوریکه این ساحل به ساحل کودک معروف شده است.

دهیار روستای توماچلر چارقلی ادامه داد: یک سمت ساحل منتهی به اسکله صیادان می شود و اگر کسی بخواهد قایق سواری کند به راحتی می تواند از طریق قایق صیادان در دریا گشت و گذار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات گردشگری ساحل چارقلی در انتظار قلع و قمع

امکانات گردشگری ساحل چارقلی در انتظار قلع و قمع