مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-11سياسي

تلاش دشمن بی تفاوت کردن مردم نسبت به انتخابات است


دشمن به اهمیت مجلس در نظام اسلامی و نقش آن در توسعه کشور پی برده است و به همین دلیل سعی دارد مردم را نسبت به انتخابات بی تفاوت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان از مدت ها پیش با بهره گیری از ابزار رسانه سعی در تزریق روحیه ناامیدی به جامعه دارند و نخبگان را به عدم شرکت در انتخابات تشویق می کنند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: این در حالی است که مجلس شورای اسلامی در رأس امور است و نقش بسیار تأثیرگذاری در رفع مشکلات مردم دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دشمن به اهمیت مجلس در نظام اسلامی و نقش آن در توسعه کشور پی برده است و به همین دلیل سعی دارد مردم را نسبت به انتخابات بی تفاوت کند.

وی افزود: دشمنان حتی شرایط برگزاری انتخابات را نیز زیر سوال می برند این در حالی است انتخابات در کشور همواره در فضایی سالم و رقابتی با شرکت تمامی احزاب و گروه های سیاسی برگزار شده است.

حجت الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش صنایع کوچک در اشتغالزایی استان، گفت: کارگاه های خُرد و صنایع کوچک نقش تأثیرگذاری در افزایش تولیدات صنعتی، توسعه و اشتغال در استان های محرومی همچون خراسان شمالی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن بی تفاوت کردن مردم نسبت به انتخابات است

تلاش دشمن بی تفاوت کردن مردم نسبت به انتخابات است