مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 06:102023-08-22اقتصادي

انجام عملیات آبخیزداری در حوضه امامزاده داوود


معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت اجرای عملیات آبخیزداری در استان گفت: با توجه به وقوع سیل در سال گذشته در حوضه امامزاده داوود تهران و «مزداران» فیروزکوه بیشترین بودجه برای آبخیزداری و کاهش تبعات سیل .

- معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت اجرای عملیات آبخیزداری در استان گفت: با توجه به وقوع سیل در سال گذشته در حوضه امامزاده داوود تهران و مزداران فیروزکوه بیشترین بودجه برای آبخیزداری و کاهش تبعات سیل در استان به این دو شهرستان اختصاص یافته است.

ضیا نصرتی در گفت و گو با ایسنا افزود: اعتبارات آبخیزداری سال 1401- 1402 – که تا پایان شهریورماه محاسبه شده است- از محل ملی و استانی 62 میلیارد و 500 میلیون است که 26 میلیارد و 500 میلیون تومان آن از محل اعتبارات استانی است.

قرار داد آبخیزداری برای صرف همه این بودجه بسته شده است و تاکنون عملیات مورد قرارداد به طور متوسط حدود 60 پیشرفت فیزیکی داشته اند.

وی با بیان اینکه عملیات آبخیزداری در سطح شهرستان های فیروزکوه، دماوند، شمیرانات، تهران، پردیس، ری و پاکدشت انجام شده است، تصریح کرد: بیشترین حجم بودجه استانی از محل ماده 17 قانون مدیریت بحران تخصیص یافته است و با توجه به اینکه این بودجه برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات آبخیزداری در حوضه امامزاده داوود

انجام عملیات آبخیزداری در حوضه امامزاده داوود