مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-06سياسي

تدوین «سیاست های کلی معدن و صنایع معدنی» در مجمع تشخیص


کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم تشکیل جلسه داد و ادامه تدوین «سیاست های کلی معدن و صنایع معدنی» مورد بررسی قرار گرفت.

- کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم تشکیل جلسه داد و ادامه تدوین سیاست های کلی معدن و صنایع معدنی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح شنبه (14 مرداد 1402) به ریاست حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم تشکیل جلسه داد و با حضور دبیر مجمع، ضمن تکریم و تقدیر از خدمات و زحمات محمد سعیدی کیا، سید مهدی هاشمی به عنوان دبیر جدید کمیسیون اصلی و رییس کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه معرفی شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه محمدباقر ذوالقدر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشکر از تلاش های محمد سعیدی کیا در پیشبرد امور کمیسیون زیربنایی و تولیدی و اشاره به مشغله و مسئولیت جدید وی، با توجه به سوابق سید مهدی هاشمی که پیش از این نایب رییس کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع بود را به عنوان رییس کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، معرفی و برای وی در مسئولیت جدید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین «سیاست های کلی معدن و صنایع معدنی» در مجمع تشخیص

تدوین «سیاست های کلی معدن و صنایع معدنی» در مجمع تشخیص