مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-17سياسي

جزییات جدیدی از مذاکرات پشت پرده برای آزادسازی منابع ارزی ایران


آمریکایی ها داوطلب این مذاکرات بودند نه جمهوری اسلامی؛ در قبال آزادی چند زندانی منابع ارزی ایران در کره جنوبی آزاد شد؛ بلوکه شدن این منابع یک حرکت ظالمانه بود و ما از قبل محکوم می کردیم.

- آمریکایی ها داوطلب این مذاکرات بودند نه جمهوری اسلامی؛ در قبال آزادی چند زندانی منابع ارزی ایران در کره جنوبی آزاد شد؛ بلوکه شدن این منابع یک حرکت ظالمانه بود و ما از قبل محکوم می کردیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تشریح جزییات جدیدی از مذاکرات پشت پرده برای آزادسازی منابع ارزی ایران در کره جنوبی پرداخت و گفت: ما آمادگی مذاکره برای آزادسازی منابع ارزی خود در عراق و هند را داریم.

وحید جلال زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آزادسازی منابع ارزی ایران در کره جنوبی و توافقات انجام شده گفت: البته این بار خیلی ها سعی می کردند این مذاکرات را به برجام و مذاکرات هسته ای ارتباط دهند حال اینکه هیچ ارتباطی به مذاکرات هسته ای ندارد.

ما این مذاکرات را از طریق واسطه با آمریکا انجام داده و صرفا برای آزادی ارز محبوس شده ای بود که به ازای آن نفت به کشورهای منطقه فروخته بودیم علاوه بر این، این کار با حسن نیت و عمل انسان دوستانه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدیدی از مذاکرات پشت پرده برای آزادسازی منابع ارزی ایران

جزییات جدیدی از مذاکرات پشت پرده برای آزادسازی منابع ارزی ایران