مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 06:302023-08-10فرهنگي

شهیدی که صدابردار خواننده قبل از انقلاب بود/ مارادونا در جبهه!


رضا مهرانفر کارگردان مجموعه مستند «یکی بود، یکی نبود» که به روایت زندگی آدم های خاص حاضر در هشت سال جنگ تحمیلی اختصاص دارد، به ارائه توضیحاتی درباره تجربه ساخت این مستند پرداخت.

- رضا مهرانفر کارگردان مجموعه مستند یکی بود، یکی نبود که به روایت زندگی آدم های خاص حاضر در هشت سال جنگ تحمیلی اختصاص دارد، به ارائه توضیحاتی درباره تجربه ساخت این مستند پرداخت.

رضا مهرانفر کارگردان مجموعه مستند یکی بود یکی نبود همزمان با آغاز پخش این مجموعه از تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آن توضیح داد: ما مجموعه ای 20 قسمتی را تولید کرده ایم که ایده اولیه اش برپایه این طرح بود که از زاویه ای متفاوت به آدم هایی بپردازیم که درگیر جنگ شدند.

به همین دلیل برای هر قسمت سراغ شخصیت هایی رفتیم که می توانستند جزو آدم های معمولی جامعه محسوب شوند و صرفاً به دلیل یک اتفاق، اثرگذاری بیشتری برای اطرافیان خود پیدا کرده اند.

این آدم ها در زندگی عادی خود شاید حتی فکرش را هم نمی کردند که روزی به جنگ بروند اما به واسطه یک تلنگر وارد این مسیر شدند.

وی درباره فرآیند یافتن سوژه ها گفت: ما برای این منظور سراغ خانواده این کاراکترهای خاص و دوستان و نزدیکانشان رفتیم و خط اصلی هر قسمت را روایت همین اطرافیان درباره شخصیت اصلی شکل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که صدابردار خواننده قبل از انقلاب بود/ مارادونا در جبهه!

شهیدی که صدابردار خواننده قبل از انقلاب بود/ مارادونا در جبهه!