مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-31حوادث

توقیف تریلی با 101 کیلو تریاک در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 100 کیلو و 900 گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه تریلی در شهرستان خوسف خبرداد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: مأموران فرماندهی انتظامی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی که از نهبندان به سمت اصفهان درحرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

  وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، 100کیلو و900 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه  تریلی را توقیف و  یک نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

  این مقام ارشد انتظامی به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد: رزمندگان پلیس به صورت شبانه روزی با چشمانی بیدار تحرکات اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می کند و اجازه ناامنی و جولان به مخلان امنیت نخواهند داد.

پایان پیام/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف تریلی با 101 کیلو تریاک در خراسان جنوبی

توقیف تریلی با 101 کیلو تریاک در خراسان جنوبی