مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-30ورزشي

موافقت وزارت ورزش با فعالیت انجمن مستقل موتای


وزارت ورزش و جوانان با فعالیت انجمن موی تای به صورت مستقل موافقت کرده و به زودی حکم مسئول جدید آن نیز اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فعالیت موی تای در چند سال اخیر یکی از چالش های بزرگ در حوزه رشته های رزمی است که چندبار تا کنون از سوی وزارت ورزش به فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی آمد و شد داشته است.

در حالی که این انجمن با مسئولیت جواد نصیری سال ها فعالیت خود را پیگیری کرده و اواخر سال 1400 نیز به عنوان یک فدراسیون اعلام استقلال کره بود،، وزارت ورزش در آخرین اقدام اردیبهشت 1401 یک بار دیگر این رشته را به فدراسیون انجمن های ورزشی رزمی منتقل کرد و پس از آن نیز مسئول جدید برای آن انتخاب شد.

پس از کش و قوس های فراوان وزارت ورزش در تصمیمی جدید این رشته را به عنوان یک انجمن مستقل معرفی کرد و قرار است به زودی مسئول جدید آن معرفی شود.

جواد نصیری در این خصوص گفت: موی تای ایفما در ایران همواره با کسب مدال ها و عناوین ارزنده در جهت برافراشتن پرچم مقدس کشورمان در میادین مختلف قاره ای و جهانی تلاش کرده و به عنوان عضوی از خانواده بزرگ ورزش کشور با عزمی راسخ همچنان در عرصه کسب افتخار و توسعه پایدار، حرکت می کند.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه های جامعه موی تای، نداشتن یک تشکیلات مستقل برای این ورزش مطابق با اساسنامه و مکاتبات مکرر ایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزارت ورزش با فعالیت انجمن مستقل موتای

موافقت وزارت ورزش با فعالیت انجمن مستقل موتای