مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-25پزشكي

قصه تلخ کرونا در ایران به سَر رسید


با گذشت سه و سال نیم از شیوع بیماری کرونا و تلاش های شبانه روزی کادر درمان، همراهی مردم و پشتکار دولتمردان برای انجام واکسیناسیون سراسری سرانجام امروز وزارت بهداشت ایران پایان شرایط اضطراری کرونا را اعلام کرد.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس : به دنبال یک بیماری حاد تنفسی ظرف روزهای اخیر، دو مورد در آزمایشات اولیه از نظر کرونا ویروس مثبت گزارش شدند، متاسفانه هر دو بیمار با توجه به کهولت سن و نقص سیستم ایمنی در بخش مراقبت های ویژه فوت کردند.

این سخنان سخنگوی وزارت بهداشت، درباره ورود ویروس مرموز کرونا به کشور بود! بیش از سه سال و نیم از از آغاز همه گیری ویروس کرونا گذشته است؛ سال های سختی که زندگی را به کام خیلی ها تلخ کرد.

سازمان جهانی بهداشت برآورد کرده بود همه گیری کووید باعث مرگ نزدیک به 10 میلیون نفر در سراسر جهان خواهد شد، انتشار تصاویر عجیب و غریب از چین و بالا رفتن آمار روزانه مبتلایان جهان بر ترس مردم می افزود.

حالا با گذشت بیش از  1200 روز از شیوع کرونا بر اساس اعلام رسمی تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری در دنیا به 690 میلیون و 847 هزار و 669 نفر رسیده است.

سازمان بهداشت جهانی همچنین گفته بود که بسیاری از کشو رها شمار مرگ و میر ناشی از کووید را کمتر از میزان واقعی برآورد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه تلخ کرونا در ایران به سَر رسید

قصه تلخ کرونا در ایران به سَر رسید