مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-31ورزشي

دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی پارالمپیک با ساره جوانمردی


مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان و غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در منزل ساره جوانمردی، ملی پوش پرافتخار کشورمان تولد فرزند وی را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ساره جوانمردی، ملی پوش تیم تیراندازی به تازگی مادر و صاحب یک فرزند پسر شده است.

کارگری در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای خانواده ساره جوانمردی، تولد فرزندش را نعمتی بزرگ یاد نمود و از حضور وی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو و در نقشی جدید، به عنوان اتفاقی ویژه یاد کرد.

کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک نیز ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق مبارک از حضور ساره جوانمردی در بازی های پاراآسیایی هانگژو، به عنوان مادر- ورزشکار استقبال کرد و این حضور را صرف نظر از هر نتیجه ای، به یاد ماندنی دانست.

ساره جوانمردی، ملی پوش تیم پاراتیراندازی بارها در بازی های پارالمپیک، پاراآسیایی و سایر عرصه های جهانی و بین المللی برای کشورمان افتخارآفرینی کرده و در بازی های پاراآسیایی هانگژو نیز به عنوان پرچمدار کاروان فرزندان ایران حضور خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی پارالمپیک با ساره جوانمردی

دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی پارالمپیک با ساره جوانمردی