مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-08اقتصادي

30میلیون آبزی در آب های هرمزگان رهاسازی می شود


مسئول بازسازی ذخایر آبزیان شیلات هرمزگان گفت: طبق برنامه ریزی، در راستای حفظ ذخایر آبزیان امسال 30 میلیون قطعه بچه میگو و ماهی از گونه های بومی در استان تولید و رهاسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رضا صادقی با اشاره به حمایت سازمان شیلات ایران و استانداری هرمزگان از این طرح تصریح کرد: افزون بر 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای بازسازی ذخایر آبزیان وهمچنین رهاسازی بچه ماهی ها و میگوهای بومی استان اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر اهمیت بازسازی ذخایر آبزیان برای نسل های آینده بیان کرد: استان هرمزگان طی سال های اخیر با رهاسازی آبزیان به دریا و همچنین اجرای طرح های زیستگاه مصنوعی در راستای بازسازی ذخایر آبزیان اقدامات مهمی انجام داده است.

مسئول بازسازی ذخایر آبزیان شیلات هرمزگان باتوجه به اهمیت بازسازی ذخایر آبزیان و نقش آن در تامین اشتغال پایدار صیادان و جبران فشار بر ذخایر گونه های بومی ماهی و میگو، این محور را در اولویت اصلی برنامه های سازمان شیلات ایران و استان دانست و گفت: طی 20 سال اخیر تاکنون حدود 400 میلیون قطعه بچه میگو به صورت آزمایشی و نزدیک به سه میلیون قطعه بچه ماهی از گونه های بومی در استان هرمزگان رهاسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30میلیون آبزی در آب های هرمزگان رهاسازی می شود

30میلیون آبزی در آب های هرمزگان رهاسازی می شود