مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-03اجتماعي

کودکان با زبان قصه با شهدا آشنا خواهند شد


مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کنگره 8 هزار شهید استان همدان فرصتی بوده تا با زبان قصه کودکان شهدا را بهتر بشناسند.

- معصومه ابراهیمی هژیر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقه قصه گویی با موضوع شهدای استان همدان در کنگره 8 هزار شهید استان اظهار کرد: تیرماه امسال قصه گویی ایرانی در کانون پرورش فکری بعد از 25 سال فعالیت به ثبت ملی رسید و هنر قصه گویی از فعالیت های اصلی کانون پرورش فکری است و این مبنایی شد که با برپایی مسابقه قصه گویی، شهدای استان را به صورت ویژه و هنرمندانه به جامعه هدف خود معرفی کنیم.

وی افزود: قصه گویی یک هنر و یک بیان هنرمندانه است و بیان هنرمندانه باعث می شود صحنه های قصه گویی در فکر مخاطب شکل بگیرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه در قصه، شخصیت ها و حوادث وجود دارند، گفت: در قصه اتفاق ها پشت سر هم می افتند و در پایان به یک سرانجام می رسند.

ابراهیمی هژیر خاطرنشان کرد: قصه، هم قابل گفتن است هم قابل شنیدن و این بهترین موقعیت برای درک کودک و نوجوان از حوادثی هست که خودش در آن وجود نداشته مثل جنگ، جهاد، شهادت، ایثار و از خودگذشتگی.

وی با اشاره به نقش کودکان و نوجوانان بیان کرد: این موارد به نقش کودکان و نوجوانان رنگ می دهند و باعث می شود مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان با زبان قصه با شهدا آشنا خواهند شد

کودکان با زبان قصه با شهدا آشنا خواهند شد