مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-08اجتماعي

ناپایداری های جوی در ارتفاعات و مناطق مستعد هرمزگان تقویت می شود


با تداوم فعالیت سامانه مونسون، ناپایداری های جوی در ارتفاعات و مناطق مستعد استان تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرضیه سی سی پور بیان داشت: از شب سه شنبه با رشد ابرهای همرفتی در بیشتر ارتفاعات استان از جمله ارتفاعات غربی و مرکزی رگبار پراکنده باران و رعد و برق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه ای پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در پاره ای نقاط مرکزی استان نیز که شرایط بارشی مهیا نیست، تندباد لحظه ای و گرد و خاک موقت دور از انتظار نیست، تصریح کرد: توصیه می شود با توجه به ناگهانی بودن بارش ها و احتمال تقویت نقطه ای، از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه های فصلی اجتناب شود.

سی سی پور بیان کرد: دریای عمان با وزش باد جنوب شرقی کمی مواج و از ساعات بعدازظهر تا اوایل شب با توجه به افزایش ابرناکی، تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس نیز متلاطم پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه در محدوده تنگه هرمز و بنادر مرکزی و غربی استان، افزایش لحظه ای سرعت باد و مواج شدن موقت دریا دور از انتظار نیست، اضافه کرد: توصیه می شود در مدت یاد شده احتیاط های لازم برای ترددهای دریایی صورت پذیرد.

سی سی پور با بیان اینکه روز چهارشنبه نیز با تداوم فعالیت سامانه مونسونی، ناپایداری های عصرگاهی در ارتفاعات استان قابل توجه پیش بینی می شود، عنوان کرد: از ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناپایداری های جوی در ارتفاعات و مناطق مستعد هرمزگان تقویت می شود

ناپایداری های جوی در ارتفاعات و مناطق مستعد هرمزگان تقویت می شود