مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:352023-07-31سياسي

غیبت 6 عضو شورای شهر قم در انتخابات هیأت رییسه


عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه جلسه امروز با توجه به غیبت 6 نفر از اعضا به رسمیت نرسید و تشکیل نشد، گفت: مقرر شد با اطلاع رسانی مجدد به اعضا جلسه انتخابات فردا برگزار شود.

- روح الله امراللهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه امروز جلسه انتخابات هیات رییسه شورای شهر قم به علت عدم حضور 6 نفر از 13 نفر شورا برگزار نشده است، اظهار کرد: 14 مرداد زمان شروع فعالیت چهارساله شوراهاست و با عنایت به این موضوع همه ساله روز 13 مرداد پایان هر دوره هیأت رییسه و اعضا کمیسیون ها به شمار می رود.

وی افزود: باتوجه به این موضوع معمولا نیمه اول مرداد زمان برگزاری جلسه انتخاب هیأت رییسه است و عملا بعداز این تاریخ فقط رییس شورا حق امضا دارد و بقیه اعضا در این مورد دچار مشکل می شوند.

امراللهی درباره رمان برگزاری جلسه انتخابات هیات رییسه خاطرنشان کرد: در جلسه هفته گذشته شورا، مقرر شد فردای آن روز یعنی سه شنبه انتخابات برگزار شود اما به دلیل آلودگی هوا و تعطیلی ادارات این جلسه به زمانی دیگر موکول شد لازم به ذکر است که تاریخ فوق توسط رییس شورا هماهنگ شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسه امروز با توجه به غیبت 6 نفر از اعضا به رسمیت نرسید و تشکیل نشد، ابراز کرد: مقرر شد با اطلاع رسانی مجدد به اعضا جلسه انتخابات فردا برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت 6 عضو شورای شهر قم در انتخابات هیأت رییسه

غیبت 6 عضو شورای شهر قم در انتخابات هیأت رییسه