مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:082023-08-19دانش

رشته دیپلماسی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، مهدی مقتدایی درخصوص مبنای راه اندازی رشته دیپلماسی سلامت عنوان کرد: - معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران از راه اندازی رشته دیپلماسی سلامت در مقطع دکتری تخصصی (Ph.

D) برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، مهدی مقتدایی درخصوص مبنای راه اندازی رشته دیپلماسی سلامت عنوان کرد: روبرو شدن با چالش های سلامت در سازمان های بین المللی و ارتباطات دو یا چندجانبه، نیازمند مهارت، توانمندی در مذاکره، برنامه ریزی و رعایت تشریفات دیپلماتیک است.

وی افزود: سالیانه رویداد جهانی بزرگی در مورد سلامت در سطح جهانی مانند نشست وزرا سلامت 194 کشور عضو سازمان جهانی بهداشت در مقر اصلی این سازمان برگزار می شود و از سوی دیگر در دنیا 88 سازمان بین المللی مرتبط با سلامت فعالیت می کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: همچنین یک تعدادی از سازمان های سلامت نیز مرتبط با سازمان ملل هستند و تعداد قابل توجه ای سازمان های مردم نهاد بین المللی حوزه سلامت نیز فعال هستند و این مجموعه ها مرتبط با حوزه سلامت بوده و در این زمینه کشور های پیشرفته با سرمایه گذاری موثر بر تربیت دیپلمات سلامت در این سازمان های بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته دیپلماسی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی می شود

رشته دیپلماسی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی می شود