مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-05سياسي

سید احمد خاتمی : بی حجابی گناه محض است / برای بد حجابی شش خطبه خواندم


بی حجابی گناه محض است در حالی که مردم باید حرمت امام حسین(ع) را نگه دارند و از این رو باید از عادی سازی جلوگیری کرد.

- امام جمعه موقت تهران: بی حجابی گناه محض است در حالی که مردم باید حرمت امام حسین(ع) را نگه دارند و از این رو باید از عادی سازی جلوگیری کرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه برخی القای شبهه غلط می کنند، گفت: بی حجابی گناه محض است در حالی که مردم باید حرمت امام حسین(ع) را نگه دارند و از این رو باید از عادی سازی جلوگیری کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ سیداحمد خاتمی شامگاه جمعه در هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کاشان اظهار داشت: الحمدالله همه کشور به ویژه منطقه کاشان حسینی و سیاهپوش و عزادار سیدالشهداء(ع) است.

  وی افزود: دهه اول محرم که توسط عناصر ضدانقلاب اعلام شده بود، لباس مشکی نپوشید به کوری چشم دشمنان مجالس عزای امام حسین(ع) انبوه تر از سال های گذشته برگزار شد.

  امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نهضت سیدالشهداء مثلث سه ضلعی است، ابراز داشت: در راس این مثلت امام حسین(ع) است و آن حضرت چهره محبوب از آغاز خلقت تاکنون است و راس دوم همرزمان سیدالشهداء(ع) هستند.

  وی با بیان اینکه سومین راس این مثلت آزادگان امام حسین(ع) هستند، گفت: نقشه این بود که آزادگان را در شام بکشند و این آزادگان همان اسرا هستند و سند این موضوع نیز در کتب مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید احمد خاتمی : بی حجابی گناه محض است / برای بد حجابی شش خطبه خواندم

سید احمد خاتمی : بی حجابی گناه محض است / برای بد حجابی شش خطبه خواندم