مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-15اجتماعي

هشدار زرد در کرمان و سیستان و بلوچستان به دلیل خیزش گردوخاک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان هواشناسی مخاطرات این سامانه در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و احتمال طوفان گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، - هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید و خیزش گردوخاک طی امروز در سیستان و بلوچستان و شرق کرمان خبر داد و برای سایر نقاط کشور جوی آرام و پایدار را پیش بینی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان هواشناسی مخاطرات این سامانه در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و احتمال طوفان گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلو های تبلیغاتی، داربست ها، تیر های برق و سازه های موقت است.

احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال ها و درختان کهن سال هم وجود دارد.

هواشناسی تا زمان فعالیت این سامانه به احتیاط و اجتناب از رفت وآمد های غیر ضروری برای افراد سالمند و بیمار های تنفسی و قلبی، پرهیز ازفعالیت های کویرنوردی، احتیاط در تردد جاده ای، اطمینان از استحکام سازه های موقت و احتیاط در فعالیت های عمرانی توصیه کرده است.

احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان های نیمه کاره و درختان کهن سال و محدودیت در فعالیت های کشاورزی هم تا زمان فعالیت این سامانه توصیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد در کرمان و سیستان و بلوچستان به دلیل خیزش گردوخاک

هشدار زرد در کرمان و سیستان و بلوچستان به دلیل خیزش گردوخاک