مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-07سياسي

از جابجایی گمرک کرمانشاه به خارج از شهر چه خبر؟


سرپرست حوزه نظارت بر گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه گمرک کرمانشاه حتما به خارج از شهر منتقل می شود، گفت: محلی در نزدیکی دهکده لجستیک بهترین مکان برای استقرار گمرک کرمانشاه است.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست حوزه نظارت بر گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه گمرک کرمانشاه حتما به خارج از شهر منتقل می شود، گفت: محلی در نزدیکی دهکده لجستیک بهترین مکان برای استقرار گمرک کرمانشاه است.

علی اصغر عباس زاده با حضور در دفتر ایسنا در کرمانشاه، با اشاره به اینکه جابجایی گمرک کرمانشاه به محدوده ای خارج از شهر از سال 1390 تاکنون مطرح بوده، افزود: ساختمان کنونی گمرک کرمانشاه بواسطه قرارگیری در دل شهر، مشکلات ترافیکی، محدودیت تردد تجار و کامیون ها و .

حتما باید جابجا شود.

وی با بیان اینکه در این سال ها چندین مکان برای احداث محل جدید گمرک کرمانشاه پیشنهاد و حتی خریداری و یا تهاتر شده، عنوان کرد: مهمترین نکته درباره جابجایی گمرک کرمانشاه تعیین محلی مناسب است که در بلندمدت نیز جوابگوی نیاز گمرک باشد.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از تمرکز بر تعیین محلی مناسب برای جابجایی گمرک کرمانشاه طی حدود پنج ماه اخیر یاد کرد و افزود: مطالعاتی را در این زمینه آغاز کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه برای محل جدید گمرک کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جابجایی گمرک کرمانشاه به خارج از شهر چه خبر؟

از جابجایی گمرک کرمانشاه به خارج از شهر چه خبر؟