مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 20:452023-07-31سياسي

میزبانی کرمان از راویان کشوریِ مکتب حاج قاسم


معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 10 تا 20 مرداد ماه جاری میزبان راویان مکتب شهید سلیمانی از سراسر کشور هستیم که در دو بخش محتوایی و میدانی شامل محتوای سبک زندگی، - ایسنا/کرمان معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 10 تا 20 مرداد ماه جاری میزبان راویان مکتب شهید سلیمانی از سراسر کشور هستیم که در دو بخش محتوایی و میدانی شامل محتوای سبک زندگی، مدیریتی و سبک فرماندهی این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد مرادی زاده شامگاه 9 مردادماه در این رابطه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره شهید سردار سلیمانی و تعبیر مکتب حاج قاسم اظهار کرد: در این مکتب الزامات متعددی در خصوص شهید سلیمانی در سبک زندگی، مدیریتی و سبک فرماندهی و سایر الزامات در حوزه رفتار و منش سردار سلیمانی تعریف شده است.

وی افزود: یکی از الزامات ساری و جاری مکتب حاج قاسم، اردوی راهیان مکتب شهید سلیمانی است که بلافاصله بعد از شهادت سردار شکل گرفت و از سراسر کشور و حتی کشورهای منطقه و کشورهای حوزه مقاومت زائرین متعددی داشتیم و همچنان ادامه دارد.

مرادی زاده تصریح کرد: حضور زائر قطعا به راهنما و راوی احتیاج دارد که بنیاد شهید سلیمانی به همراه ستاد ترویج مکتب حاج قاسم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان قدم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی کرمان از راویان کشوریِ مکتب حاج قاسم

میزبانی کرمان از راویان کشوریِ مکتب حاج قاسم