مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-14سياسي

کنار مردم بودن را در هیچ شرایطی تعطیل نکنید


فرماندار شهرستان دماوند خطاب به مدیران ادارات با تاکید بر اینکه در کنار مردم بودن را در هیچ شرایطی تعطیل نکنید، گفت: برای دستگاه خود برنامه ریزی کنید که در کنار مردم باشید، - درد دل مردم را بشنوید و مردم به صورت مستقیم بدون واسطه مطالبات به حق خود را بیان کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، رضا طاهر خانی عصر دوشنبه 23 مرداد ماه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: مدیران برای دستگاه خود برنامه ریزی کنید که در کنار مردم باشید؛ این مهم باید جزیی از برنامه های مهم مستمر مدیران در شهرستان دماوند باشد که در میان مردم حضور دائم داشته باشند.

وی تأکید کرد: مدیران اسیر برخی از جو سازی ها نشوند و توجهی به جوسازی های رسانه ای نداشته باشند ؛ فرصت خدمت گذاری برای ما محدود است و شاید به یک پلک زدن باشد، بنابراین باید از این فرصت به وجود آمده به نحو احسن برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

طاهرخانی بیان کرد: اجازه نداریم که به جز خدمت برای مردم به موضوع دیگری فکر کنیم و باید از فرصت محدود استفاده کنیم و خادمی خود را به اثبات برسانیم.

وی عنوان کرد: مطمئنا مردم نیز خادمان واقعی خود را با کار و تلاش شبانه روزی و اقدام عملیاتی و میدانی به خوبی تشخیص خواهند داد و نباید با صحبت های بیهوده وقت خود را تلف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنار مردم بودن را در هیچ شرایطی تعطیل نکنید

کنار مردم بودن را در هیچ شرایطی تعطیل نکنید