مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-16فناوري

عملیات اجرای حفاری فیبرنوری در شهر همدان


رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان گفت: طرح اجرای فیبر نوری منازل و کسب و کارها با هدف دسترسی بیش از 400 هزار مشترک در همدان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، جواد مختاری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرای حفاری فیبر نوری که در سال گذشته به علت پاره ای از مشکلات متوقف شده بود مجددا و طی هفته جاری توسط سرمایه گذار بخش خصوصی طرف قرارداد شهرداری از سرگرفته شد.

وی گفت: سیاست دولت صدور 20 میلیون پورت در کل کشور است که در فاز اول این پروژه به منظور اجرای شبکه فیزیکی برای اتصال مسیر مرکزی به مرکز فیبر مخابرات میزان 80 کیلومتر حفاری اجرا خواهد شد.

 رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان با اشاره به پیشرفت 10 درصدی پروژه افزود: توسعه زیرساخت ها یکی از اصلی ترین پایه های توسعه و پیشرفت هر منطقه است که یکی از مهمترین زیرساخت ها در حوزه ارتباطات است.

وی گفت: در این راستا و با انعقاد قرارداد اجرای پروژه فیبر نوری بین شهرداری همدان و شرکت تلکامپ سرعت اینترنت در بخش خانگی و کسب و کارها ارتقا خواهد یافت.

 مختاری افزود: فیبرهای نوری به دلیل قابلیتی که در انتقال امواج الکتریکی دارند، تا حد زیادی جایگزین ارتباطات سیمی مسی در شبکه های اصلی جهان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرای حفاری فیبرنوری در شهر همدان

عملیات اجرای حفاری فیبرنوری در شهر همدان