مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-09سياسي

قنات ها و چاه های غیرمجاز مسدود شود


دادستان همدان با بیان اینکه قنات ها و چاه های غیرمجاز مسدود شود گفت: آزادسازی بستر و حریم رودخانه و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز از مطالبات اهالی روستای برفجین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،  ظهر امروز دادستان همدان به درخواست شورای روستای برفجین با حضور در این روستا و امامزاده محسن(ع) و دعوت از مسوولان نیروی انتظامی، منابع طبیعی، مدیریت منابع آب شهرستان برای پیگیری حل مشکلات مطروحه، پای درد دل اهالی نشست.

احداث چاه ها و قنات غیرمجاز که زمینه ساز ضربه به منابع آبی منطقه شده، تصرف بستر و حریم رودخانه، ساخت و سازهای غیر مجاز و سرقت از باغات این منطقه توسط معتادین؛ برخی از مشکلات مطرح شده از سوی شورای روستای برفجین بود.

دادستان همدان در این زمینه گفت: مطالب عنوان شده باید ریز به ریز از سوی دستگاه های متولی بررسی شود تا حقی از اهالی تضییع نشود.

حسن خانجانی تأکید کرد: شرکت آب منطقه ای موظف است هرچه سریعتر برای آزادسازی حریم و بستر رودخانه های سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی به ساخت و سازهای غیرمجاز که زمینه ساز اعتراض اهالی این روستا شده هم اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز منابع طبیعی با توجه به اسناد کاداستر، حد و حدود اراضی را مشخص کرده و مطابق با قانون به وظایف خود عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قنات ها و چاه های غیرمجاز مسدود شود

قنات ها و چاه های غیرمجاز مسدود شود