مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-15سياسي

افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر در یزد


مرکز مشاوره خانواده مهر که با حمایت بسیج سازندگی استان در شهرستان یزد راه اندازی شده است با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور و فرمانده ارشد سپاه الغدیر آغاز بکار کرد.

- سردار حسین زارع کمالی، فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس تقویت نهاد خانواده و توجه جدی به الزمات این مهم را از جمله اولویت های برنامه ریزی و اجرایی بسیج دانست و اظهار کرد: ما بر این باوریم که جامعه اسلامی در گرو داشتن خانواده اسلامی است و همین امر پایه های تمدن نوین اسلامی را مستحکم تر خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت دشمن شناسی برای مقابله با توطئه های نرم استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان امروز با هدف قرار دادن کانون خانواده به دنبال ناامیدی، یأس و پاشیدن کانون گرم خانواده هستند.

سردار زارع کمالی در خصوص مرکز مشاوره خانواده مهر نیز گفت: این مرکز با مشارکت خیرین نیکوکار در سطح شهرستان یزد راه اندازی شده و تحکیم بنیان خانواده و آموزش مدیریت صحیح رفتاری را در دستور کار خود دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: هزینه های ساخت و تجهیز این مرکز بالغ بر شش میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده که از دو بخش اعتبارات بسیج سازندگی و کمک های مردمی تأمین شده که از این میزان 400 میلیون تومان توسط بسیج و 250 میلیون تومان نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر در یزد

افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر در یزد