مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-24اقتصادي

آغاز پروژه احداث خط انتقال فاضلاب به تصفیه خانه داراب


به منظور بهره برداری از طرح بزرگ زیست محیطی جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب شهر داراب، پروژه خط انتقال فاضلاب به تصفیه خانه این شهر به طول 3700 متر آغاز شد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آبفا فارس گفت: به منظور بهره برداری از طرح بزرگ زیست محیطی جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب شهر داراب، پروژه خط انتقال فاضلاب به تصفیه خانه این شهر به طول 3700 متر آغاز شد.

علی جان صادق پور دوشنبه دوم مردادماه با بیان اینکه بهره مندی یک شهر از سیستم تصفیه فاضلاب می تواند با رشد کشاورزی و صنایع موجب توسعه اقتصادی و اشتغال زایی گسترده در شهرستان شود، گفت: بهره مندی از سیستم تصفیه فاضلاب افزون بر آنچه گفته شد باعث جلوگیری از آلودگی محیط زیست، جلوگیری از آلودگی منابع آب زیرزمینی، پیشگیری از آلودگی هوا و شیوع بیماری های واگیردار نیز می شود که این مهم می تواند در میزان برخوررداری یک شهر از شاخص های پیشرفت، موجب ارتقاء جایگاه آن شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا فارس، او به مشخصات فنی پروژه تکمیل طرح فاضلاب داراب اشاره و اضافه کرد: بخشی از این خط انتقال با استفاده از لوله پلی اتیلن به قطر هزار میلیمتر و بخش دیگری از آن به صورت کانال بتنی اجرا خواهد شد که پیش بینی می شود برای اجرای آن حدود 520 میلیارد ریال اعتبار هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه احداث خط انتقال فاضلاب به تصفیه خانه داراب

آغاز پروژه احداث خط انتقال فاضلاب به تصفیه خانه داراب