مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-22سياسي

سرعت تکمیل شبکه ملی اطلاعات خوب است


مجلس و دولت عزم خود را جزم کردند تا راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در همین دولت و در طول این چهار سال به پایان برسد که در این زمینه سرعت خوبی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه 31 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون صنایع درباره بررسی کیفیت اینترنت و شاخص های مرتبط با آن با رویکرد چالش های ایجاد شده برای افراد و کسب وکارهای مجازی، گفت: موضوع فناوری اطلاعات در کشور یکی از موضوعات اساسی است که باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که وزیر ارتباطات در ابتدای کار خود وعده داد، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بود که مجلس شورای اسلامی و دولت هم عزم خود را جزم کردند که در همین دولت و در طول این چهار سال این کار به پایان برسد که در این زمینه سرعت خوبی وجود دارد.

در حوزه خدمات دولت الکترونیک و سکوهای ارائه خدمات به مردم باید به نحوی گام برداشت که اقتصاد دیجیتال در حوزه کسب و کارها توسعه پیدا کند.

قالیباف با تاکید بر اینکه نباید از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه غفلت کنیم، گفت: در حوزه اقتصاد دیجیتال از این موضوع غافل شدیم و اگر می خواهیم به سهم 15 درصدی برسیم، بدون بخش خصوصی این امکان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت تکمیل شبکه ملی اطلاعات خوب است

سرعت تکمیل شبکه ملی اطلاعات خوب است