مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-26بين الملل

در قطر میان مقامات غربی و ایرانی چه می گذرد؟


تلاش های قطر برای حل پرونده هسته ای ایران از طریق ارائه پیشنهادات و تسهیل دیدارها میان مقامات غربی و ایرانی در دوحه ادامه دارد.

- سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد: تلاش های قطر برای حل پرونده هسته ای ایران از طریق ارائه پیشنهادات و تسهیل دیدارها میان مقامات غربی و ایرانی در دوحه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه قطری الشرق، ماجد الانصاری سخنگوی وزارت خارجه قطر از دیدارهای میان مقامات غربی و ایرانی در دوحه پرده برداشت.

سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت که تلاش های کشورش برای حل پرونده هسته ای ایران از طریق ارائه پیشنهادها و تسهیل دیدارهای مقامات غربی و ایرانی در دوحه ادامه دارد.

الانصاری افزود: صحبت از بازگشت به توافق هسته ای همچنان دشوار است و دوحه در تلاش است تا این پرونده بزرگ را به موضوعاتی تفکیک کند که بتوان به طور جداگانه به آنها پرداخت.

در کنار این تلاش های قطر، اقدامات دیگری نیز وجود دارد که تکمیل کننده یکدیگر است و به حل بحران این پرونده ایران که موضوعی پیچیده و چالشی بزرگ است و با یک میانجی پیش نمی رود، کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد که سفر محمد بن عبدالعزیز الخلیفی، وزیر مشاور قطر در وزارت خارجه به تهران و دعوت از ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران برای سفر به دوحه و نیز دیدارهایش با برخی از مقامات تهران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قطر میان مقامات غربی و ایرانی چه می گذرد؟

در قطر میان مقامات غربی و ایرانی چه می گذرد؟