مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-29اقتصادي

مجوز 22 هزار آموزشگاه فنی و حرفه ای با حذف امضا های طلایی صادر شد


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه مجوز 22 هزار آموزشگاه فنی و حرفه ای با حذف امضا های طلایی صادر شده است، گفت: قرار است در برنامه پنج ساله هر سال به 4 میلیون نفر آموزش مهارتی ارائه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، غلامحسین حسینی نیا، امروز به مناسبت 6 مرداد، روز ملی مهارت و هفته مهارت آموزی در نشست خبری سازمان فنی و حرفه ای اعلام کرد: بر اساس برنامه پنج ساله ای که تدوین شده است، قرار است هر سال به 4 میلیون نفر آموزش مهارتی بیاموزیم که 72 درصد این آموزش ها توسط بخش خصوصی و در آموزشگاه های آزاد و مراکز جوار کارگاهی، همچنین از طریق خیرین مهارت و از طریق نذر مهارت ارائه خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه قبلاً مجوزهای آموزشگاه فنی و حرفه ای دارای امضای طلایی بوده گفت: در دولت سیزدهم با حذف امضاهای طلایی، 22 هزار مجوز جدید آموزشگاه فنی و حرفه ای صادر کردیم و مسئله امضاهای طلایی حل شده است.

معاون وزیر تعاون اظهار داشت: در سفرهای استانی رییس جمهور، 2300 میلیارد تومان طرح در زمینه مهارت آموزی مصوب شده، همچنین امسال هم هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح تابستانه مهارت آموزی مصوب شده که امیدواریم این مبالغ از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی هر چه سریع تر اختصاص یابد و نهضت مهارت آموزی در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز 22 هزار آموزشگاه فنی و حرفه ای با حذف امضا های طلایی صادر شد

مجوز 22 هزار آموزشگاه فنی و حرفه ای با حذف امضا های طلایی صادر شد