مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-22سياسي

پروژه های عمرانی شهرداری هفته شیراز کامل می شود


رییس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی متعدد در مناطق یازده گانه این کلانشهر، گفت: دهه فجر امسال و هفته شیراز سال آینده موعد زمانی اتمام تمام پروژه ها است.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی متعدد در مناطق یازده گانه این کلانشهر، گفت: دهه فجر امسال و هفته شیراز سال آینده موعد زمانی اتمام تمام پروژه ها است.

رضا محمدیان سه شنبه 31 مرداد در نودمین جلسه عادی کمیسیون حمل و نقل شورای شهر شیراز گفت: پروژه های عمرانی متعددی در همه مناطق یازده گانه تعریف و بر اساس بودجه و اعتبارات مصوب در حال اجراست.

او اظهار کرد: پروژه های لوله گذاری و جمع آوری آب های سطحی، احداث بوستان های محله ای، بهسازی، ایجاد و مرمت فضای سبز، لکه گیری و جهش آسفالت معابر در حال اجرا و پروژه و اصلاح هندسی سه راه قدوسی غربی به خیابان وکلا به اتمام رسیده است.

محمدیان تأکید کرد: بخشی از پروژه ها تا دهه فجر و بخشی دیگر تا اردیبهشت سال آینده به مناسبت هفته شیراز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

او با رضایتمندی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های منطقه 6 گفت: در محدوده این منطقه بالغ بر50 پروژه محله ای در حال اجراست و مجموعه مدیریت شهری در این منطقه تمام سع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی شهرداری هفته شیراز کامل می شود

پروژه های عمرانی شهرداری هفته شیراز کامل می شود