مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:352023-07-24سياسي

تاکید رییس شورا بر تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری اهواز


رییس شورای شهر اهواز با گله مندی از روند کند اجرای برخی پروژه های شهری گفت: در حال حاضر شهرداری 28 پروژه محله ای، منطقه ای و شاخص دارد که می توان تا شهریورماه این پروژه ها را بهره برداری کرد اما روند اجرا کند است.

- ایسنا/خوزستان رییس شورای شهر اهواز با گله مندی از روند کند اجرای برخی پروژه های شهری گفت: در حال حاضر شهرداری 28 پروژه محله ای، منطقه ای و شاخص دارد که می توان تا شهریورماه این پروژه ها را بهره برداری کرد اما روند اجرا کند است.

سیاوش محمودی در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای شهر اهواز با اشاره به هزینه چند میلیاردی شهرداری در برگزاری مراسم عید غدیر و تقدیر از مجموعه های فعال در این زمینه اظهار کرد: در بحث محرم و صفر نیز نگاه این است که کار مردمی شود و این امر محقق شده است.

این کارهای مردمی و حضور پرشور در محرم نشان دهنده ایمان و ایستادن پای نظام، انقلاب و اسلام است و اینکه نکاتی که دشمنان اسلام دنبال می کنند، محقق نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی عنوان کرد: گاهی مطرح می شود چرا شورا و شهرداری بالغ بر 200 میلیارد تومان بدهی سال های گذشته شهرداری به بانک ملت را پرداخت کرد و باید این مبلغ را در آسفالت و کارهای عمرانی هزینه می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس شورا بر تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری اهواز

تاکید رییس شورا بر تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری اهواز