مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:102023-07-30اقتصادي

ضرب الاجل یک هفته ای به کشتارگاه طیور بهار برای رفع بوی نامطبوع


معاون امور اقتصادی استانداری همدان از مهلت یک هفته ای برای رفع بوی نامطبوع و برطرف کردن مشکلات بهداشتی کشتارگاه طیور شهرستان بهار خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون امور اقتصادی استانداری همدان از مهلت یک هفته ای برای رفع بوی نامطبوع و برطرف کردن مشکلات بهداشتی کشتارگاه طیور شهرستان بهار خبر داد.

سیدمجتبی حسینی در جلسه بررسی وضعیت کشتارگاه طیور شهرستان بهار، اظهار کرد: کشتارگاه طیور بهار ظرف مدت یک هفته باید نسبت به رفع بوی نامطبوع و رعایت نکات بهداشتی اقدام کند در غیر این صورت طبق دستور قضایی اقدام خواهد شد.

وی افزود: مهلت یک هفته ای برای راه اندازی دیگ سوم پخت ضایعات و نصب تجهیزات کامل برای کنترل و حذف بوی نامطبوع، کاهش ساعت پخت ضایعات و کاهش حجم کشتار(2000 قطعه) از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه است.

حسینی بیان کرد: در صورت عدم انجام تعهدات از سوی مدیر واحد مذکور، اقدامات قانونی و قضایی از جمله پلمب و توقف کامل واحد(در حوزه بهداشتی و زیست محیطی) اعمال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، در این جلسه علاوه بر مشکلات بوی نامطبوع این واحد، مواردی چون عدم رعایت موارد بهداشتی(محیط واحد و بسته بندی مرغ) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل یک هفته ای به کشتارگاه طیور بهار برای رفع بوی نامطبوع

ضرب الاجل یک هفته ای به کشتارگاه طیور بهار برای رفع بوی نامطبوع