مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-16فرهنگي

علیرضا قره گوزلو مجری «شما و سیما» در سیمای شبکه دو


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ بیست و پنجمین قسمت این برنامه به پخش گزیده هایی از برنامه «شما و سیما» محصول 1374 شبکه یک و مجموعه «نبردی دیگر» محصول 1373 و همچنین تصاویری زیبا و جذاب از مستند «اطراف ما» در بخش مستند خواهد پرداخت.

- بیست و پنجمین قسمت مجله تصویری خیلی دور خیلی نزدیک با پخش گزیده ای از برنامه شما و سیما که سال 1374 از شبکه یک روانه آنتن شده بود، همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ بیست و پنجمین قسمت این برنامه به پخش گزیده هایی از برنامه شما و سیما محصول 1374 شبکه یک و مجموعه نبردی دیگر محصول 1373 و همچنین تصاویری زیبا و جذاب از مستند اطراف ما در بخش مستند خواهد پرداخت.

این برنامه در بخش قاب ناب به پخش گزیده ای از فصل کوچ با موضوع ورود آزادگان به کشور در 26 مرداد 1369، اجرای خاطره انگیز علیرضا قره گوزلو در برنامه شما و سیما در سال 1374 و پشت صحنه مجموعه نبردی دیگر در سال 1373 اختصاص دارد.

همچنین در بخش ورزش ، مروری به تاریخچه شهرآورد 40 در مرداد 1374 خواهد داشت.

این برنامه در بخش موسیقی به پخش موسیقی ای ایران، ای سرای امید با صدای محمد معتمدی و در بخش نماهنگ ، نماهنگ شاهچراغ را روانه آنتن می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا قره گوزلو مجری «شما و سیما» در سیمای شبکه دو

علیرضا قره گوزلو مجری «شما و سیما» در سیمای شبکه دو