مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-26سياسي

ارائه مشاوره حقوقی به زندانیان کرمانشاه توسط حقوق دانان جهادگر


مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: امروز به مناسبت ایام محرم گروه جهادی حقوق دانان استان به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی به زندانیان پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرمانشاه، به مناسبت ایام محرم گروه جهادی شهدای حقوقدان سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با حضور در زندان مرکزی کرمانشاه به ارائه خدمات مشاوره و معاضت حقوقی و قضایی به زندانیان پرداختند.

 حجت الاسلام جلیلیان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن بازدید از فعالیت های این گروه جهادی، به همراه مدیرکل زندان های استان، مدیر سازمان بسیج حقوق دانان و رییس زندان مرکزی کرمانشاه از بندهای مختلف زندان بازدید و با زندانیان به گفت وگو  پرداخت.

حجت الاسلام جلیلیان با تقدیر از توجه ویژه سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در رسیدگی به امور زندانیان، اظهار کرد: زندان ها باید به تعبیر مقام معظم رهبری به آموزشگاه نیکی ها تبدیل شود.

وی افزود: در نظام اسلامی توجه متولیان امور زندان ها به اصلاح و تربیت بزهکاران بسیار مهم است، به طوری که زندانیان بعد از خروج از زندان در آن ها یک تحول رفتاری و اجتماعی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشاوره حقوقی به زندانیان کرمانشاه توسط حقوق دانان جهادگر

ارائه مشاوره حقوقی به زندانیان کرمانشاه توسط حقوق دانان جهادگر