مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 00:502023-08-09سياسي

سوگواره ملی شعر عاشورایی در یاسوج برگزار می شود


دبیر سوگواره ملی شعر عاشورایی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان میزبان سوگواره ملی شعر عاشورایی است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر سوگواره ملی شعر عاشورایی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان میزبان سوگواره ملی شعر عاشورایی است.

سید اکبر سلیمانی در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: این سوگواره برای نخستین بار است که در این استان برگزار می شود.

وی افزود: تاکنون 400 اثر از طرف شاعران سراسر کشور به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده که از این تعداد 120 اثر مربوط به شاعران مطرح کشوری بوده است.

دبیر سوگواره ملی شعر عاشورایی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این سوگواره در دو بخش شعر فارسی و شعر با گویش محلی برگزار می شود.

سلیمانی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا 31 مرداده ماه امسال خواهد بود و روزهای هشتم و نهم شهریورماه سوگواره ملی شعر عاشورایی با حضور اساتید برتر کشور در حوزه شعر و فرهنگ برگزار می شود.

وی ادامه داد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل تبلیغات اسلامی حامی این جشنواره هستند و در هر بخش پنج شاعر برگزیده تقدیر و دو شاعر شایسته تقدیر معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر سوگواره ملی شعر عاشورایی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این سوگواره هشت شاعر استانی نیز تجلیل خواهند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره ملی شعر عاشورایی در یاسوج برگزار می شود

سوگواره ملی شعر عاشورایی در یاسوج برگزار می شود