مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-20اقتصادي

چگونه رستمی صفا، بانک پارسیان را بازی داد؟


گروه رستمی صفا فقط برای درخواست امهال به بانک مراجعه می کردند و تا زمان ورود قوه قضاییه بازپرداختی نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی عربی مشاور مدیرعامل بانک پارسیان مجموع طلب ریالی بانک پارسیان از گروه رستمی صفا را 10 هزارو 500 میلیارد تومان و طلب ارزی را در 3 بخش 30 میلیون دلار، 50 میلیون یورو و یک میلیارد و 500 میلیون ین با تایید کارشناسان بانکی اعلام کرد و گفت: صدور حکم دادگاه در مورد بخشی از طلب بانک از این فرد مایه امیدواری است.

علی عربی درباره پرداخت تسهیلات به گروه رستمی صفا با اشاره به تاسیس بانک پارسیان در سال 1381 اظهارکرد: یک سال پس از تاسیس بانک یعنی در سال 1382 گروه رستمی صفا که محمد رستمی صفا مالک آن است با توجه به همسایگی با شعبه مرکزی، در بانک حساب افتتاح کرد و مشتری بانک شد.

  وی افزود: در آن زمان بانک پارسیان بانک تازه تاسیس بود و با هدف جذب مشتری با پرداخت تسهیلات به این گروه به عنوان شرکت دارای کارخانه های متعدد و اعتبار موافقت کرد.

مشاور مدیر عامل بانک پارسیان در خصوص میزان طلب بانک از گروه مذکور با اشاره به اینکه به دلیل تعدد دریافت تسهیلات که مقداری از آن به بانک باز پرداخت شده اطلاعات دقیقی از میزان دریافت تسهیلات گروه رستمی صفا در حال حاضر در دست نیست، افزود: این گروه 101 مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه رستمی صفا، بانک پارسیان را بازی داد؟

چگونه رستمی صفا، بانک پارسیان را بازی داد؟