مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-31اقتصادي

علت نرسیدن آب دومین خط انتقال درودزن به شیراز


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس، علت تاخیر در بهره برداری از پروژه خط دوم انتقال آب از سد دروزن به شیراز را لزوم شست و شو و ضدعفونی کردن مخازن و خط انتقال ذکر کرد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس، علت تاخیر در بهره برداری از پروژه خط دوم انتقال آب از سد دروزن به شیراز را لزوم شست و شو و ضدعفونی کردن مخازن و خط انتقال ذکر کرد.

علیرغم اعلام و تاکید مسئولان که تابستان امسال شیراز با تنش آبی مواجه نخواهد بود، از اواسط بهار، بخش های مختلف این کلانشهر با مشکل افت فشار و در نقاطی هم با معضل قطعی آب در ساعات مختلف شبانه روز روبرو شده اند، حال آنکه مسئولان آبفای شیراز تاکنون هیچ واکنش رسانه ای به این موضوع نشان نداده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انعکاس گزارش و اخباری از سوی رسانه های مختلف در خصوص مشکل آب شرب شیراز که از ابتدای تابستان بسیار شدیدتر نیز شده است، در حالی بود که 24 تیرماه، مدیرعامل آب منطقه ای فارس، از تکمیل خط دوم آبرسانی از درودزن به شیراز خبر داد و آن را بسیار مسرت بخش ذکر کرد.

اعلام این خبر در حالی بود که هیچ تغییری در کمیت آب این کلانشهر ایجاد نشده و حتی نسبت به روزهای قبل شاهد بروز مشکلات در مناطق بیشتری از شیراز و شهر جدید صدرا و دیگر شهرک های اقماری شیراز بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت نرسیدن آب دومین خط انتقال درودزن به شیراز

علت نرسیدن آب دومین خط انتقال درودزن به شیراز